"Andai air usaha itu bisa kita teguk,teguklah sehingga ia kering dan basahan tawakkal bakal mendingin di ruang tekak."

Friday, April 2, 2010

eman br wat blog larh!!!

assalamualaikum wbt..:)

da mcm bt karangan plak..siap perenggan bagai!!hee:)..ble cite psl karangan niy,tetibe aty sebak!isk.isk..ble cite karangan teringat plak kat cegu bm tebaek dr ladang *bak kate nabil raje lawak kn!hee..aku nk cite cket psl cegu aku yg sorg nih merangkat guru kelas aku...name die,cegu zainuddin..dok kat batu pahat..huwhu!~ske wat lawak dlm kelas,ske jerit2 name aku..time aku telelap even br seminit dua..hua.hua!nk tau cmne die jerit..bwh niy dialog yg real!
cegu:aiman!!!!!!!!!!!awk bt pe tuh??tido??hahahahahahaahah..gelak ala-ala zorro gituh!
aiman:huh?huh?yea cegu..cegu pggl sy?*hee,sengeh2 ayam!
cegu:haaaaaaa..kantoi!!
pastu kedengaran la suare si faruq..die klo gelak memg melampau,*mcm la lawak sgt!cekapure pown riuh rendah la...gelakkn aku!
pastu,time rehat..dak2 klas cekal..tnye aku..
cekalgurl:weyh eman!ko kne terjah ngn cegu zainuddin ek!dengo smpai klas aku doe..ktowg gelak gile la td!femes kau!..
aku:*hee..yeke!adeh..malu seyh..seyes!
hahahaha..dat's all.inila pengalaman idop.akn aku igt smpai bebila..xkn lupe beb!papep0n,rase grateful gile ble aku dpt blaja ngn cegu din nih..:)
akhirnye spm:BM A+!!!!!!
terime kacih cegu din!u're greatest n so dedicated!
ya Allah..kau murahkn n pnjgknla umo cegu din n sume cegu samura yg aku chintai..temasuklah,cegu2 saujana!!
may Allah bless u!



with heart full of <3
eman:)

2 comments:

  1. selamat datang ke dunia blogger!
    skrg,eman adalah salah sorang dari komuniti blogger malaysia. pastikan jgn keterlaluan :-p
    opss! assalamulaikum (nyampuk xsmpt nk beri salam :-p)..selamat berkenalan ;-)

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam..:)
    hee..thank Q!!
    yg keterlaluan takkn ditype kat blogger ini..
    eman pstikn blog eman bersih!
    insyallah..
    slamat berkenalan jugak bt Dolinicola!

    ReplyDelete