"Andai air usaha itu bisa kita teguk,teguklah sehingga ia kering dan basahan tawakkal bakal mendingin di ruang tekak."

Monday, April 25, 2011

Bilik depan saye:)

QEYLA ZAINAL
  1. she's hottttt!
  2. sgt bercite2 utk menjadi jutawan muda:) kn qeyla?hee:)
  3. bdk2  wing b aras 4 pggl qeyla,"HYE CHANTEK!",qeyla sengih!kahkah
  4. die suke dgr motivasi Dr Muhaiya bersama saye dan dalyana murni semase kami sdg khusuk study chemist.
  5. Dr Muhaiya ckp:"ambil kesah ape yg Allah SWT cakap,jgn amek kesah ape org laen cakap!
  6. Qeyla+SKOR A=jutawan muda.
  7. qeyla suke mkn coklat,tido atas katil aku,suruh aku kejut dgn menghimpap die kalau die ta bgn!yeahhhhhhh;p
  8. aku ngn die suke cercerite..merepek2 smpai pg bute:)
  9. AKU SUKE MILO YG KAU BUAT..PASTU MKN DGN BISKUT ROTI YG ADE GULA!hahaha;p
  10. Qeyla,aku harap kte dpt masuk UTM same2..so,boleh lah kau bt milo utk aku lg:) mengenali kau adalah memori terindah yg penah terlakar dlm hidup aku.thanks for every single things u gave me:) thanks atas sume nasihat yg kau bg kat aku..esp pasal SKOR A!heeee:) papepon,kte still kawan smpai bile2 keyh! luv u:)


 FARAH ADILAH
  1. farahhhh....hurmmm die suke tampal sticky note:)
  2. boleh digelar as si penampal sticky note.die suke tampal kat dal n paah punye board:)kn farah?
  3.  CICAK SGT SUKE KEPADANYE:)
  4. die suke tdo..tp still pandai:) ape rahsia nih farah?bgtau cket!
  5. kalau die tdo...die suke selubung pkai tuala berwarne hijau cair die,upppssss..die ta bg ktorg gelar selimut die as tuala..then,ktorg tuka la jd KEPOMPONG FARAH:)
  6. tempat die slalu kemas..die suke menyapu..bole jd isteri solehah minah sorg nih.ade lg,die niy suke potong buah,pastu ktorg yg makan kn farah?!hekhek;p
  7. kalau die malu..muka die akn blushing..jd PINK!hahahahh;p  owhhh..farah niy ta suke org snap pic die,die akn lari jauh2 dr camera la senang cite:)
  8. arytu,aku igt lg die merajuk ngn paah sbb ta ajar die lukis rumah:) co cute la farah:) siap hempas pintu and siap kunci tu!ta boleh blah betol ==..haha
  9. die jugak ade name secret,"MISS OWL CITY!"kn farah adilah?heeee:)
  10. kalau die lapo,die akn datang bilik aku..nescaya,die akn dpt mknan dan balek ke biliknye semula dgn muke bahagie:)heee:) farah,thanks 4 being a good fren!halalkn ilmu mkn mnum yg kau pena bg kat aku..aku harap,kte ta lost contact yah!aku bahagia sbb ade kwn mcm kau..kau sgt baek!dan chantek!i love u:)

SYAHIRAH
  1. name glamorous die PATAMON.
  2. DIE SGT TEROR DLM MAEN TENIS..:)yeahhhhh..
  3. die suke kalau boyfren die sorg atlet,ade muscle!gagah perkase dan dada mesty bidang!kn patamon?hekhek;p
  4. shira sgt sempoi dan chantek:)
  5. yg plg bahaye nyer makcik niy..die suke tepuk2 buntut org,so bahaye cket larh kn.
  6. hurmmm..ade lg,die niy pandai mengurut tau,die pandai hilangkn pening pale dgn care menarik2 rambut *aku pon tatau cmnerr..paah ngn dal tahu,tp ade skali tu dal bt kat paah sbb paah pening pale,dal tarik rmbut paah smpai tercabut rmbut tgh paah!klaka gilerrrr...
  7. aku igt lg tyme kte knekn bebdk laki,esp JOJON!tepon jojon,then pretend jd DORAEMON,shira:"ellow,niy nobita ke,saye doraemon! jojon: =='''''!!hahahahha..bedekah gileee:p
  8. kdg2 tyme malam2 die niy suke pakai bdk sejuk warne putih!penah lah skali aku tekejut na mampos msk toilet ngn muke kau yg cenggitu!naseb baek ta terkeluar pepatah2 haram yg ta sepatutnye:)
  9. shira niy gak,suke pasang lagu dlm shower bath!hahahahha..pastu kami nyanyi dlm shower bath  sesame!hakhak;D
  10. shira,aku sayang kau..aku doakn  ape yg kau cite2kn akn tercapai..and aku harap kite akn be fren smpai bile2.aku takkn lupekn kau shira coz kau sgt special:) i love u:)

AMY SYAFINAZ
  1. amy love nafis:)
  2. aku teringat kat amy kalau aku nyanyi lagu isteri cerdik yg solehah!:)
  3. amy suke tgk wrestling!arghhhhhh...muke nmpk lembut tp suke wrestling!huishhh...dasyat2
  4. amy niy die kalau dtg kat paah mesty nak topup!heeeee:) kalau dtg kat tempat aku,die mesty nak cercerite:)
  5. amy nih suke berkepit ngn SPONGEBOB die iaitu henset die..kalau makan kat cafe,mesty tgn seblah lg pegang sudu,tgn seblah lg pegang henset.haaaaaahahahaha;p
  6. amy suke on9 tyme subuh yg hening.aku tye nape,die ckp,tenet laju tyme tu..adehhh:)
  7. kadang2 makcik niy bertekanan cket...eyhhh..bukan,die niy suke konpius!kekadang aku pon ta paham..senang cite,aku pon boleh konpius skali larhh..;p
  8. amy suke makan,tp ta pulak gemok2!maintain jerrr..haaaaaa..ade lg,amy sgt ta suke kat MATH!
  9. amy kalau gelak mesty tutup mulut..hahahahaha;p yela,isteri solehah la katekn!!
  10. AMY,kau jgn cepat nanges keyh..kuatkn semangat kau..so,kau akn rase lebih yakin!aku doakn yg terbaek utk kau..rajin study ye,sembahyang jgn lupe..bace quran pon k!aku sayang kau:) sonok kwn ngn kau.fren 4 eva.i love u!

 






2 comments: