"Andai air usaha itu bisa kita teguk,teguklah sehingga ia kering dan basahan tawakkal bakal mendingin di ruang tekak."

Sunday, April 24, 2011

heyyya gurlfriendss:)

Assalamualaikum gurlfriends..u ta jawab,u dosa,u jawab,i love u so much ;p

Setelah beruban rambut mencari password blooger opie ni,akhirnya i found it babe;Dhahahahaha..its all about us...sapekah 'us' itu?okay..let me tell a grandmom story yahh!  


pic ini merupakan grandma saye..hekhek;p upssss..sorry!silap,gadis2 chantek diatas ini adalah wingmates yg sy sayangi.byk kenangan yg kami lalui bersama.stiap ary ade je mende2 yg diingini or without kami ingini berlaku.bayaklah..ta terkira dek jari jemari niy.dr sem 1 till sem 2..mcm2 jadik!i love u guys..our memory will always remaind in my heart y0o!

now,its about my rummate yawww<3

ini dalyana murni :)

  ini Adziah Amanah:)

 ini pulak Nur Farhah

  • first of all,i would like to thanks to all of u..Farhah,Dal,Adzkiah for giving me the chance to know all of u...
  • Farhah-hurmmm..mcmmane nak describe paah niy yea..paah,kau memg kelakar,kau suke merepek meraban,suke bt cite yg kekadang ta logik tapi kelakar.kau byk gile stok mknan!tu yg aku plg suke!owhhh..ta dilupa,kalau kau gado ngn mamak,aku bole tahu tau..nak tau mcmane,its all comes from ur face darling!muke kau masam mencuka tahu..!;p pastu yg ta bole blah,tyme kau gado..mesty kau ta angakat phone bile mamak tepon kau..yg jd mangse nye..aku ngn dal.kalau dal angkat aku da hafal ayat die,"paah takde,bye" terus off!hahahaahha..kelakar la weyhhh.:) kau gak suke donload vid korea2..best ar!donlod la bebyak yea paah..paah,kau memg kawan yg sgt special kau tahu..mengenali kau adalah memori terindah bg aku..same goes to adz and dal.kau slalu bt mende2 pelik la yg plg penting..ingat ta,kite yg memula bg name kat stoik kn..p/s:stoik tu kucing aras kami yg penah jatuh dan injured..ini die stoik! 
  • Dalyana-tyme first2 jumpe kau an,aku rase kau kerek gile!tapi,after setahun aku knal kau..aku tahu kau memg sorg kawan yg baek..kan best kalau aku dpt knal kau dgn lebih lame.kn?kn?tyme first2 kte almulk tu ar moments plg kelakar+menakjubkn!heeee:) hanye kau,aku n paah je yg tahu kn..pastu dorg gelar kau kakak mr bean lah..hahaha;p dalyana yang aku knal niy...kalau mkn,die la org yg plg lambat dan plg last habes..org laen ta dpt challenge die larh..heee:p dal,im proud of u..im proud to be ur fren.and aku nak kau tahu yg kau sgt special tahu..tyme mkn kalau kau lari kuar bilek cepat2...aku tahu ape maknenyerrrrrrrr...haha.and kalau kau kuar bilek sambil bwk sabun,aku tahu kau nak membuang!sampai aku da boleh hafal timing bile kau ke toilet tahu!yg plg amazing,bile mase sem 1,awal2 kite masuk kmm..kau tiap2 ary basuh baju!aku kekadang konpius..kau ta penat ke??hahahah;p
  • Adzkiah-aku sgt bahagia and bersyukur pada Illahi sbb menganugerahkn adz dlm bilik b1.4.7...adz,thanks alot sbb kejut kami and adz jugak slalu bg nasihat kat kami..insyaAllah,apa jua nasihat yg adz bg akan aku sematkn dlm hati ini.lepas niy,adz akn ke UK utk bersama keluarganye..and die akn melanjutkn plajaran kat UK jugak...huwaaa:) bestnye adz!adz niy kalau kat dlm bilik ktorg pggl die ummi...sbb watak die memg btol2 mcm seorg ummi..die seorg yg sgt mengambil berat,loving,peramah..yg plg penting,aku rase aku maken dekat dgn AllahSWT kerna die yg banyak mendorong aku dan rummate ke arahNya..adz niy naib president NTP kat kmm..hampir tiap ary bilik ktorg dilimpahi dgn kwn2 adz yg laen..cehhhhh..aku igt lg stick note yg ditulis dal,"adz sedang outstation,sila tgglkn pesanan kepada aiman,farhah atau dalyana"hahahaha;p thanks adz kerana kejutkn kami subuh tiap hary..:)

okaylah..ibu ajak g shuppin jap!post yg seterusnya nnty yeaaa....bye gurlfren!:)




3 comments: