"Andai air usaha itu bisa kita teguk,teguklah sehingga ia kering dan basahan tawakkal bakal mendingin di ruang tekak."

Thursday, April 28, 2011

MR CAK vs KOKO

siapakah MR CAK?dan siapa pula KOKO?
haha:) koko tu kucing kesayangan saye..
and,mesty korg tertye2 ape kne mengenanyerr koko ngn mr cak nih kn??
*bt2 jela muke tertanye2 even korg ta rase tertanye2 pon ==''
ok fine,now let me present you,
 THIS IS MY KOKO:


 AND THIS IS MR CAK:

they looks suits together kn?mcm pinang dibelah beratus kali:)
okie,act,mereke nih tidaklah spt ape yg pepatah nih katekn...
tetapi,mereke sebenarnye adalah MUSUH!
huwaaaaa..;p sounds like creepy ryte @_@
pd petang yg hening,burung2 berterbangan...ade yang bergenbira..ade pula yg bersuka ria:)
apehal aku melalaut tetibe masuk cite ANTU KAK LIMAH nih?
adeeehhhh=='
okie,ini serius..
sambung balek yerr..
hurmmm..ptg tu,aku br lepas solat asar,tetibe aku nmpk MR CAK dok melekat kat dinding.
aku dok sergah2..hapak tak gerak!aku pelik....+_+
sat lg,aku pggl la KOKO heroin ku!
hahaha;p
aku:meauuuuwwww...meh sini sat,aku pggl koko.
koko:dok guna bahsa sendiri..meaaawwwww balek kat aku.
ok la fine,aku dok ngadapkn muka si koko nih kat mr cak..die teruih bt mate besau!
sat lg,die terkam mr cak!
sampai lah ajal mr cak ditangan koko.;p
aku ucapkn tahniah pd koko!*dah mcm cite wrestling pulak!
bile ingat wrestling nih,aku dok terpikyak psl AMY!kwn aku yg dok syok sgt tgk wrestling..
=='''''''''''''
aku teruih kn yaw cite nih...lantas,aku terus jadi CIA..
*konon2 amek gmba bukti pembunuhan mr cak lah kn!!haha:)
MR CAK SELEPAS KEJADIAN:

tragis kn??? :'(  sampai tertonggeng mr cak tu!
huisssshh...kesian-kesian.
PERHATIAN:kat sini aku nak bitau hangpa suma,JGN TIRU AKSI DIBAWAH!AKSI INI HANYA BOLEH DILAKUKAN OLEH GOLONGAN PROFESSIONAL SHJ.harap maklum:)
 
video

sekian,tima kasih daun keladi,kalau sudi dtg lah lagi:)
*lagi skali aku dok terpikyak pulak psl pepatah rummate aku nama dia,DALYANA MURNI.
  "kalau ade lembu di ladang,
  "bolehlah kerbau menumpang mandi,
  "kalau ade umur yang panjang,
  "boleh kite berjumpa lagi.

hahahahahaha...byebye gurlfrennn!ASSALAMUALAIKUM,u ta jawab,u dosa,u jawab,i LOVE u!



3 comments: